آچبه
بررسی تطبیقی استعمارگری در آثار آچبه و پینتر [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-177]
آموزش پیش از خدمت
نقش تجارب معلمان زبان انگلیسی در میزان رضایتمندی آنان از دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 77-89]
آموزش ضمن خدمت
نقش تجارب معلمان زبان انگلیسی در میزان رضایتمندی آنان از دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 77-89]
آموزش معلم
نقش تجارب معلمان زبان انگلیسی در میزان رضایتمندی آنان از دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 77-89]
ا
ادبیات کاربردی
ادبیات کاربردی و خوانش نو یونگی در رمان شیرینی در دل اثر کامیلا گیب [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 67-76]
ارتباطات اجتماعی
گفتمان علمی و نفوذ عناصر غیر رسمی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-97]
استعمارگری
بررسی تطبیقی استعمارگری در آثار آچبه و پینتر [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-177]
اصول ای ال اف
اصول رویکرد" ای ال اف" یا "انگلیسی به عنوان زبان دوم مشترک برای افراد غیر انگلیسی زبان" و کاربردهای آنها برای فعالیتهای آموزشی در محیط ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 39-52]
املای زبان سوم
فراگیری درست نویسی املای زبان فرانسه (زبان سوم) توسط فارسی زبانان (زبان اول) فراگیر زبان انگلیسی(زبان دوم) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-47]
انسجام واژگانی
انسجام واژگانی و ویژگیهای ادبی در سخنرانی «برگه رأی یا گلوله» ملکولم ایکس [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 27-37]
انگلیسی به عنوان زبان مشترک
تخصص زبانشناختی و تجربۀ زبانی: ماهیت زبانشناسی کاربردی و آموزش زبان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-27]
ای ال اف
اصول رویکرد" ای ال اف" یا "انگلیسی به عنوان زبان دوم مشترک برای افراد غیر انگلیسی زبان" و کاربردهای آنها برای فعالیتهای آموزشی در محیط ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 39-52]
ای ال اف در محیط ایران
اصول رویکرد" ای ال اف" یا "انگلیسی به عنوان زبان دوم مشترک برای افراد غیر انگلیسی زبان" و کاربردهای آنها برای فعالیتهای آموزشی در محیط ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 39-52]
ایدئولوژی ها
ایدئولوژی در ترجمۀ عناوین انیمیشن ها: بررسی مختصات و نابهنجاری ها [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 117-128]
ب
باورهای ارزشگذارانه
ایدئولوژی در ترجمۀ عناوین انیمیشن ها: بررسی مختصات و نابهنجاری ها [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 117-128]
باورهای حقیقت مند
ایدئولوژی در ترجمۀ عناوین انیمیشن ها: بررسی مختصات و نابهنجاری ها [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 117-128]
بهابهی
بررسی تطبیقی استعمارگری در آثار آچبه و پینتر [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-177]
بیش آموزی
معرفی کتاب: نیروی یادگیری متفکرانه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 179-182]
پ
پینتر
بررسی تطبیقی استعمارگری در آثار آچبه و پینتر [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-177]
ت
تئاتر
روش های نو و پیشرو در تدریس نمایشنامه در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 129-140]
تربیت معلم
نقش تجارب معلمان زبان انگلیسی در میزان رضایتمندی آنان از دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 77-89]
تصاویر ذهنی
مقایسه تصاویر ذهنی خانمها و آقایان در مورد یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-115]
تصاویر ذهنی پسران
مقایسه تصاویر ذهنی خانمها و آقایان در مورد یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-115]
تصاویر ذهنی دختران
مقایسه تصاویر ذهنی خانمها و آقایان در مورد یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-115]
تعزیه
تعزیه و دکلمه در تاریخ شیعه از منظر تحلیل گفتمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-66]
تعمیم
گفتمان علمی و نفوذ عناصر غیر رسمی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-97]
تکرار
انسجام واژگانی و ویژگیهای ادبی در سخنرانی «برگه رأی یا گلوله» ملکولم ایکس [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 27-37]
تک سازی
ادبیات کاربردی و خوانش نو یونگی در رمان شیرینی در دل اثر کامیلا گیب [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 67-76]
توانش ارتباط دهی
تخصص زبانشناختی و تجربۀ زبانی: ماهیت زبانشناسی کاربردی و آموزش زبان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-27]
توانش بین فرهنگی
بررسی محتوای فرهنگی کتاب های درسی انگلیسی: نگاه اجمالی به کتاب های سطح پیشرفته ی کانون زبان ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 91-109]
توانمندی
تخصص زبانشناختی و تجربۀ زبانی: ماهیت زبانشناسی کاربردی و آموزش زبان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-27]
خ
خلاقیت
تخصص زبانشناختی و تجربۀ زبانی: ماهیت زبانشناسی کاربردی و آموزش زبان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-27]
د
دکلمه
تعزیه و دکلمه در تاریخ شیعه از منظر تحلیل گفتمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-66]
ز
زبانشناسی کاربردی
تخصص زبانشناختی و تجربۀ زبانی: ماهیت زبانشناسی کاربردی و آموزش زبان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-27]
زمان فعل ها
بررسی تاثیر گوش دادن متمرکز و غیر متمرکز بر روی استفاده از زمان فعل ها در میان یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 141-161]
ش
شنیداری غیر متمرکز
بررسی تاثیر گوش دادن متمرکز و غیر متمرکز بر روی استفاده از زمان فعل ها در میان یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 141-161]
شنیداری متمرکز
بررسی تاثیر گوش دادن متمرکز و غیر متمرکز بر روی استفاده از زمان فعل ها در میان یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 141-161]
شیعه
تعزیه و دکلمه در تاریخ شیعه از منظر تحلیل گفتمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-66]
ع
علم
گفتمان علمی و نفوذ عناصر غیر رسمی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-97]
عناصر غیر رسمی
گفتمان علمی و نفوذ عناصر غیر رسمی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-97]
عناوین کارتن ها
ایدئولوژی در ترجمۀ عناوین انیمیشن ها: بررسی مختصات و نابهنجاری ها [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 117-128]
ف
فرهنگ بزرگ
بررسی محتوای فرهنگی کتاب های درسی انگلیسی: نگاه اجمالی به کتاب های سطح پیشرفته ی کانون زبان ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 91-109]
فرهنگ بیت المللی
بررسی محتوای فرهنگی کتاب های درسی انگلیسی: نگاه اجمالی به کتاب های سطح پیشرفته ی کانون زبان ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 91-109]
فرهنگ خودی
بررسی محتوای فرهنگی کتاب های درسی انگلیسی: نگاه اجمالی به کتاب های سطح پیشرفته ی کانون زبان ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 91-109]
فرهنگ هدف
بررسی محتوای فرهنگی کتاب های درسی انگلیسی: نگاه اجمالی به کتاب های سطح پیشرفته ی کانون زبان ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 91-109]
ک
کارتن انیمیشن
ایدئولوژی در ترجمۀ عناوین انیمیشن ها: بررسی مختصات و نابهنجاری ها [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 117-128]
کربلا
تعزیه و دکلمه در تاریخ شیعه از منظر تحلیل گفتمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-66]
کودکان
ایدئولوژی در ترجمۀ عناوین انیمیشن ها: بررسی مختصات و نابهنجاری ها [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 117-128]
گ
گفتمان علمی
گفتمان علمی و نفوذ عناصر غیر رسمی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-97]
متنیّت
انسجام واژگانی و ویژگیهای ادبی در سخنرانی «برگه رأی یا گلوله» ملکولم ایکس [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 27-37]
مدلهای ذهنی
مقایسه تصاویر ذهنی خانمها و آقایان در مورد یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-115]
معرفی کتاب
معرفی کتاب: نیروی یادگیری متفکرانه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 179-182]
ملکولم ایکس
انسجام واژگانی و ویژگیهای ادبی در سخنرانی «برگه رأی یا گلوله» ملکولم ایکس [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 27-37]
ن
نظریه ی انتقال انباشتگی چند زبانی
فراگیری درست نویسی املای زبان فرانسه (زبان سوم) توسط فارسی زبانان (زبان اول) فراگیر زبان انگلیسی(زبان دوم) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-47]
نظریه ی عامل زبان اول
فراگیری درست نویسی املای زبان فرانسه (زبان سوم) توسط فارسی زبانان (زبان اول) فراگیر زبان انگلیسی(زبان دوم) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-47]
نظریه ی عامل زبان دوم
فراگیری درست نویسی املای زبان فرانسه (زبان سوم) توسط فارسی زبانان (زبان اول) فراگیر زبان انگلیسی(زبان دوم) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-47]
نقد یونگی
ادبیات کاربردی و خوانش نو یونگی در رمان شیرینی در دل اثر کامیلا گیب [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 67-76]
نمایشنامه
تعزیه و دکلمه در تاریخ شیعه از منظر تحلیل گفتمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-66]
نمایشنامه
روش های نو و پیشرو در تدریس نمایشنامه در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 129-140]
نمایشنامهدوران الیزابت
روش های نو و پیشرو در تدریس نمایشنامه در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 129-140]
نمایشنامه قرون وسطایی
روش های نو و پیشرو در تدریس نمایشنامه در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 129-140]
نمایشنامه یونان باستان
روش های نو و پیشرو در تدریس نمایشنامه در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 129-140]
نیروی یادگیری متفکرانه
معرفی کتاب: نیروی یادگیری متفکرانه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 179-182]
و
و اینترنت
اصول رویکرد" ای ال اف" یا "انگلیسی به عنوان زبان دوم مشترک برای افراد غیر انگلیسی زبان" و کاربردهای آنها برای فعالیتهای آموزشی در محیط ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 39-52]
و برگه رأی یا گلوله
انسجام واژگانی و ویژگیهای ادبی در سخنرانی «برگه رأی یا گلوله» ملکولم ایکس [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 27-37]
و تجربه
نقش تجارب معلمان زبان انگلیسی در میزان رضایتمندی آنان از دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 77-89]
و تراژدی
تعزیه و دکلمه در تاریخ شیعه از منظر تحلیل گفتمان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-66]
و درستی
بررسی تاثیر گوش دادن متمرکز و غیر متمرکز بر روی استفاده از زمان فعل ها در میان یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 141-161]
و ساختارهجایی
فراگیری درست نویسی املای زبان فرانسه (زبان سوم) توسط فارسی زبانان (زبان اول) فراگیر زبان انگلیسی(زبان دوم) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-47]
وشیرینی در دل
ادبیات کاربردی و خوانش نو یونگی در رمان شیرینی در دل اثر کامیلا گیب [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 67-76]
و فرهنگ کوچک
بررسی محتوای فرهنگی کتاب های درسی انگلیسی: نگاه اجمالی به کتاب های سطح پیشرفته ی کانون زبان ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 91-109]
ونمایشنامه مدرن و پست مدرن
روش های نو و پیشرو در تدریس نمایشنامه در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 129-140]
ویژگیهای ادبی متن
انسجام واژگانی و ویژگیهای ادبی در سخنرانی «برگه رأی یا گلوله» ملکولم ایکس [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 27-37]
ه
هویت
ادبیات کاربردی و خوانش نو یونگی در رمان شیرینی در دل اثر کامیلا گیب [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 67-76]
هویت
بررسی تطبیقی استعمارگری در آثار آچبه و پینتر [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 163-177]
ی
یادگیرندگان زبان انگلیسی
بررسی تاثیر گوش دادن متمرکز و غیر متمرکز بر روی استفاده از زمان فعل ها در میان یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 141-161]
یادگیری زبان انگلیسی
مقایسه تصاویر ذهنی خانمها و آقایان در مورد یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-115]